B2B lietotāja instrukcija

1 Reģistrācija, pieslēgšanās

B2B (Business to Business) sistēma ir pieejama adresē http://b2b.eoltas.lv/ vai http://www.eoltas.lt/ (un spiežot uz saites „KATALOGS BIZNESAM“). Ja vēlaties mainīt sistēmas valodu, varat to izdarīt lapas augšējā labajā stūrī.

Reģistrētie klienti, kuriem ir pieslēgšanās vārds un parole, ievada šo informāciju atbilstošajos lauciņos un pieslēdzas pie sistēmas, nospiežot pogu „Pievienoties”.

Ja klientam ir vairāk nekā viens līgums (piem., ar vairākām filiālēm), pēc pieslēgšanās viņam tiek dota izvēle, kurai filiālei pieslēgties. Kad izvēle izdarīta, jāspiež poga „Izvēlēties”.

Ja ir aizmirsta parole, ir iespēja izmantot paroles atgādināšanas funkciju. Pēc savas e-pasta adreses ievadīšanas paroli saņemsiet e-pastā.

Lietotāji, kuriem vēl nav pieslēgšanās datu, var aizpildīt reģistrācijas veidlapu (spiežot „Reģistrēties“). PIEZĪME: pēc reģistrācijas veidlapas aizpildīšanas informācija tiek nosūtīta atbildīgajiem Eoltas menedžeriem, kas ar Jums sazināsies, pārrunās sadarbības iespējas un izsniegs pieslēgšanās datus. Tā nav E-shop sistēma, tāpēc pieslēgšanās dati netiek ģenerēti automātiski. Lai veiktu pirkumus Eoltas interneta veikalā, apmeklējiet adresi http://www.eoltas.lt/ (un spiediet uz saites „E-SHOP VEIKALS“).

2 Sākumlapa

Pēc pieslēgšanās sistēmai sākumlapā redzama šāda informācija:

· Jūsu menedžera kontakttālruņa numurs

· Jūsu līguma statuss (aktīvs — var strādāt; apturēts — ir pārsniegts iekraušanas termiņš vai kredītlimits; atkarībā no menedžera izvēles Jums var ļaut ielikt preces grozā, bet neļaut veikt pasūtījumu vai vispār neļaut neko darīt sistēmā). Detalizētāku kredīta informāciju varat uzzināt, spiežot uz saites „Kredīta informācija“

· Ja klientam ir vairāk nekā viens līgums, tad pārslēgties uz citu filiāli var, nospiežot saiti „Mainīt“. Filiāles nosaukums, kurai klients pašlaik ir pieslēdzies, ir redzams blakus uzrakstam „Filiāle/līgums “.

· Nospiežot pogu „Mani dati “, klients var redzēt šādu informāciju:

o Meklēto automašīnu vēsture. Iespējams ātri pārlūkot nesen meklēto automašīnu detaļas.

o Pasūtījumu vēsture. Iespējams pārbaudīt pasūtījumu stāvokli, kas bijis pasūtīts, cik iekrauts, veikt jaunu pasūtījumu uz vecā pasūtījuma bāzes, izdrukāt faktūrrēķinu vai detaļu sarakstu importēt Jūsu sistēmā (CSV formātā).

o Pasūtījuma importēšana. Varat importēt B2B sistēmā savu pasūtījumu. Jāsagatavo CSV datne šādā formātā: kods;daudzums (divas kolonas, atdalītas ar semikolu; kods — Eoltas preces kods)

o Kredīta informācija. Detalizēta informācija par Jūsu kredītlimitu, iekraušanu, parādiem.

o Piegādes adreses. Klients var pārbaudīt visas savas piegādes adreses un piedāvāt mainīt/atjaunināt informāciju.

· Atgādinājumi par atlasītajām, bet nesaņemtajām precēm (iekrauts ne viss daudzums vai detaļas nebija, kad meklējāt, un nospiedāt pogu „I“). Kad detaļas pienākušas noliktavā, sistēma sākumlapā Jums noformēs paziņojumu par meklētajām detaļām.

· Īpaši piedāvājumi. Nospiežot uz jebkura reklāmas attēla, ir redzamas visas detaļas un to akcijas cenas.

· Jaunumi. Nospiežot uz jebkura jaunā piegādātāja attēla, redzams Eoltas esošais jaunais preču sortiments un iespējams to pasūtīt.

3 Autodetaļu meklēšana

Iespējami vairāki autodetaļu meklēšanas varianti:

· Pēc detaļas koda;

· Pēc oriģinālā detaļas koda (OE);

· Pēc automašīnas;

· Pēc ražotāja.

Lietotājs var arī pats mainīt meklēšanas iestatījumus, nospiežot izvēlnes joslā „Iestatījumi“ (par to plašāk nākamajās nodaļās).

Visas detaļas, kuras nepieciešams pasūtīt, var ielikt galvenajā vai alternatīvajā grozā (par to plašāk nākamajās nodaļās).

3.1 Meklēšana pēc koda

Izvēloties izvēlnes punktā meklēšanu pēc „Koda“, autodetaļas var meklēt pēc konkrēta detaļas koda. Meklēšanas lauciņā var ievadīt detaļas kodu (Eoltas, piegādātāja...). Iespējams arī ievadīt koda fragmentu, lietojot „*“ simbolu (piem.: meklējot kodu 7558*, tiks atrastas visas detaļas, kuru koda sākums ir 7558, bet beigas — jebkādas).

Kreisajā meklēšanas rezultātu pusē var izmantot filtrus rezultātu sašaurināšanai (piem., izvēlēties vienu vai vairākus ražotājus vai preču grupu). Pēc filtru izvēles rezultāti tiek automātiski sašaurināti un attēlojami tikai tie, kas atbilst izvēlētajiem kritērijiem.

Katrai atrastajai detaļai varat redzēt:

· Preces nosaukumu. Uzklikšķinot uz nosaukuma, Jums tiks atvērts detalizēts preces informācijas logs.

· Preces kodu (Eoltas un/vai piegādātāja)

· Tehnisko informāciju

· Attēlu

· Montāžas vietu

· Analogus. Nospiežot uz saites „Analogi“, atvērsies logs, kurā būs redzami visi analogi konkrētai detaļai.

· Informāciju Jūsu klientiem (Netiek rādītas Jūsu pirkuma cenas, daudzumi, tiek rādīts tikai attēls un tehniskā informācija; ir iespēja parādīt Jūsu pirkuma cenu ar papildus pierēķinātu vēlamo uzcenojumu — plašāk par to nodaļā „Iestatījumi“).

· Atlikumus: izvēlētās galvenās noliktavas (skaitlis augšā pa kreisi; no šīs noliktavas Jums tiks atlasītas detaļas); otrās noliktavas (augšā pa labi) un visas Eoltas uzņēmumu grupas kopējais atlikums (apakšā).

· Cenas: klienta cenu un/vai vairumtirdzniecības/mazumtirdzniecības cenas. Klienta cenas ir redzamas vienmēr, vairumtirdzniecības un mazumtirdzniecības cenas tiek rādītas, ja Eoltas menedžeris ir piešķīris klientam tādas tiesības.

Nospiežot pie detaļas pogas +/-, tiks pievienots/izņemts detaļas daudzums (norādīts blakus pogām; pēc noklusējuma ir 1, bet varat mainīt uz tādu, kādu vēlaties).

Nospiežot uz detaļas nosaukuma, Jums tiks atvērts detalizēts preces informācijas logs, kurā varat redzēt, kurās noliktavās šī detaļa ir tirdzniecībā, kādām automašīnām tā ir piemērota, oriģinālos kodus, tehnisko informāciju, attēlus. Nospiežot uz saites „OE numuri“, redzēsiet detaļas oriģinālos kodus un iespēju uzreiz veikt meklēšanu pēc tiem (var atrast analogus šai precei, kuriem ir norādīts tāds pats oriģinālais numurs).

Rezultātu saraksta apakšā ir poga „Citas preces“. To nospiežot, klients var ne tikai pārlūkot Eoltas tirdzniecībā esošās preces, bet arī redzēt citas datu bāzē esošās detaļas.

3.2 Meklēšana pēc oriģinālā koda

Meklēšanu pēc oriģinālā (OE) numura veic tā, kā aprakstīts 3.1. nodaļā, tikai kods jāievada, pirms tam izvēloties izvēlnes punktā meklēšanu pēc „OE NUMURA“. Rezultātu attēlošana un filtrēšana notiek tāpat, kā aprakstīts 3.1. nodaļā.

3.3 Meklēšana pēc automašīnas

Izvēloties izvēlnē meklēšanu pēc „Automašīnas“, varat meklēt autodetaļas pēc izvēlētas automašīnas.

Izvēloties nepieciešamo modeli, Jums tiks izveidots preču koks (pogas vai teksta uzraksti), filtru josla (loga kreisajā daļā) un parādītas atbilstošās detaļas. Ja nav skaidrs, kurā koka zarā atrodama nepieciešamā detaļa, iespējams ievadīt detaļas nosaukuma fragmentu meklēšanas lauciņā un nospiest pogu „meklēt“.

Kreisajā pusē izvēloties nepieciešamos kritērijus, varat sašaurināt meklēšanas rezultātus. Varat arī izvēlēties vajadzīgo koka zaru, un tiks parādītas tikai atbilstošās grupas detaļas. Koka zari, kuros ir detaļas, tiek attēloti melnā krāsā. Ja koka zars ir pelēks, tas nozīmē, ka detaļu tirdzniecībā nav, iespējams tikai pārlūkot atbilstošo detaļu tehnisko informāciju (nospiežot pogu „Citas preces“ loga apakšā). Ja esat iegājis dziļāk sīkākos koka zaros, vienmēr varat atgriezties uz vēlamo koka zaru, nospiežot uz vēlamā līmeņa zara nosaukuma (skat. nākamo attēlu).

Rezultātu informācija tiek attēlota pilnīgi tāpat, kā aprakstīts 3.1. nodaļā.

3.4 Meklēšana pēc ražotāja

Izvēloties izvēlnē meklēšanu pēc „Ražotāja“, var pārlūkot konkrēta ražotāja detaļu sarakstu.

Izvēloties ražotāju, tiek parādītas visas esošās detaļas. Sašaurināt meklēšanas rezultātus var, izvēloties vēlamo preču grupu.

4 Lietotāja iestatījumi

Lietotāji var mainīt noteiktus meklēšanas iestatījumus, izvēloties izvēlnes punktu „Iestatījumi“.

Iestatījumi un to skaidrojumi:

· Valūta. Izvēloties vēlamo valūtu, visas detaļu cenas tiks rādītas tieši šajā valūtā.

· Cenas ar/bez PVN. Cenas tiks norādītas atbilstoši ar vai bez PVN.

· Demo uzcenojums. Ierakstot vēlamo uzcenojumu un meklēšanas rezultātos nospiežot saiti "Informācija Jūsu klientiem", atvērsies demonstrācijas logs, kurā tiks attēlota Jūsu pirkuma cena ar pievienotu Jūsu norādīto uzcenojumu.

· Rādīt tikai ar pozitīvu atlikumu. Izmantojot šo parametru, tiks rādītas tikai detaļas, kuru atlikums ir vismaz vienā noliktavā. Nelietojot šo parametru, sistēma rādīs arī preces, kuru vairs nav/pagaidām nav noliktavās. Tādai precei meklēšanas rezultātos atlikuma vietā būs redzama poga „I“. Nospiežot šo pogu, sistēma atcerēsies Jūsu vēlmi un atgādinās, kad prece atkal būs pieejama tirdzniecībā.

· Rezultātu apskate. Izvēloties „visu informāciju“, tiks parādīta pilna informācija par detaļu. Izvēloties „tikai cenu un daudzumu“, netiks rādīts attēls, montāžas vieta un daļa tehniskās informācijas.

· Saņemt pasūtījuma kopiju e-pastu. Izvēloties šo parametru, par apstiprinātu pasūtījumu saņemsiet elektronisku vēstuli uz Jūsu norādīto e-pasta adresi.

· Noliktava 1. Šī noliktava ir Jūsu galvenā noliktava, no kuras Jums tiks iekrautas preces un organizēta piegāde. Šo noliktavu var mainīt tikai tad, ja grozā nav nevienas preces.

· Noliktava 2. Meklēšanas rezultātos blakus galvenajai noliktavai tiks norādīts arī papildus izvēlētajā noliktavā esošais daudzums.

5 Preču grozi

B2B sistēmā ir divi grozi: galvenais un alternatīvais. Aktīvs ir tas grozs, kas ir iekrāsots sarkanā krāsā. Mainīt groza aktivitāti var, nospiežot apaļo pogu ar bultām, kas atrodas starp grozu nosaukumiem .

Skaitlis pie groza rāda, cik detaļu ir ielikts grozā. Meklēšanas rezultātos detaļa, kuru vēlaties nopirkt, tiks ielikta tajā grozā, kas konkrētajā brīdī ir aktīvs. Pārlūkot, kādas preces ir grozā, varat, klikšķinot uz tā nosaukuma.

Ja klientam ir vairāk nekā viena piegādes adrese, tad pirms groza apstiprināšanas ir jāizvēlas nepieciešamā adrese. Ja adrese ir tikai viena, tā tiek izvēlēta automātiski.

Ja nepieciešams, varat koriģēt pasūtāmo detaļu daudzumu, pierakstīt papildu piezīmi konkrētai detaļai (nākamajā solī būs iespēja ierakstīt arī kopīgu piezīmi visam dokumentam). Pievērsiet uzmanību piegādes laikam: tas dažām detaļām var būt atšķirīgs. Pasūtījuma izpilde būs atkarīga no ilgākā piegādes termiņa.

Lai apstiprinātu pasūtījumu, jāspiež „Nākamais solis“. Logā, kas atvērsies, jāizvēlas vēlamais piegādes veids. Ja nepieciešams, varat ierakstīt komentāru.

Nospiežot „Apstiprināt pasūtījumu“, tas tiek izsūtīts uz noliktavu iekraušanai. Pasūtījuma stāvoklis redzams izvēlnes punktā Mani dati -> Pasūtījumu vēsture.